Help! Ik kan niet inloggen op mijn account.

Gewijzigd op Tue, 28 Jun 2022 om 04:51 PM

Er kunnen meerdere redenen zijn dat je niet meer kan inloggen op je PepperMill-account;

  • Je internetverbinding is onstabiel. Controleer deze en probeer het opnieuw. 
  • Je hebt verschillende keren een foutief wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is je account geblokkeerd. Om je wachtwoord te herstellen, neem je best contact op met onze klantenservice.
  • Je hebt de Algemene Voorwaarden van onze website overtreden. Je hebt dan meer informatie ontvangen via e-mail. Vergeet niet je spamfolder te controleren. 
    Raadpleeg aandachtig onze Algemene Voorwaarden in geval van twijfel.
  • Er kan iets mis zijn met het apparaat dat je gebruikt. Log in op een ander apparaat om te controleren of het probleem daar niet ligt.


Je probleem nog steeds niet opgelost? Neem contact op met de klantenservice, dan helpen we je graag verder!

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren