Ik kan geen spellen meer spelen?

Gewijzigd op Mon, 27 Jun 2022 om 05:59 PM

De redenen waarom je de play-knop niet kan zien, zijn allemaal gerelateerd aan verantwoord spelen:

  • Heb je onlangs een speelpauze ingelast op PepperMill Casino? Als deze periode verstreken is, heb je automatisch weer toegang tot al onze spellen. Tijdens de afkoelingsperiode heb je wel nog toegang tot je account, hier vind je ook wanneer de speelpauze is ingegaan. 
  • Heb je onlangs gekozen voor een zelfuitsluiting via de Kansspelcommissie. Hierdoor wordt je account gedeeltelijk geblokkeerd. Je kan dan niet meer spelen maar hebt wel nog toegang tot je account. 


Indien je de bovenstaande handelingen niet herkent, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren