Mijn winst werd niet aan mijn balans toegevoegd.

Gewijzigd op Mon, 27 Jun 2022 om 10:51 PM

De winsten verschijnen normaal automatisch op je balans. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien je een toernooi speelde, worden je winsten pas na het beëindigen van het toernooi toegevoegd aan je saldo. 

Als je geld hebt gewonnen tijdens het spelen van een casino spel maar je saldo werd niet aangevuld, gelieve dan een e-mail te sturen naar support@peppermillcasino.be met de volgende info:

  • Datum en tijdstip wanneer het probleem zich heeft voorgedaan
  • Naam en inzet van het spel waar het probleem zich heeft voorgedaan
  • Je speeltegoed op het moment van het probleem
  • Een schermafbeelding van de foutmelding die je kreeg te zien


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren